Stalldag.

Tordag idag vilket betyder stalldag.
Vaknade en kvart innan vi började slängde på mig stallkläderna och begav mig till stallet. Började släppa ut hästar och sedan hade vi ett dressyr pass, passet bestod av skänkelvikningar och galoppfattningar. Gick ganska bra tyckte jag själv men tt sa att de var de bästa ridpasset av mig hon hade sätt så de var bra!
Daphne var lite tung i hand men de gick väl som sagt ok!
 
Efter passet var de bara att gå upp till stallet för stalltjänst för att sedan gå på lunch, lyckades bränna mina bacon rejält så vart inte mycket till lunch haha :(
 
På em hade vi skolkörning, apollo, malin och jag är bästa teamet ;) haha nejmen de gick också helt ok förutom att jag frös som jag vet inte vad! sen stalltjänst igen, ta in hästar och fodra. Och nu sitter jag här med anton och stephie inne på rummet och finular över vad vi ska hitta på, sova kanske? haha nejmen förmodligen gå upp till pizzerian och äta ngt gottit, igen...
 
Vill även säga grattis till stephie och anton som har 5 månader ihop, förlovade sig idag + att de är alla hjärtans dag, bra va? :D
haha nejmen grattis knosisar!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!