srryyy.

Förlåt för dålig upd, men har varit helt slut nu pga att jag måste komma in i skolrutinerna igen!
 
Igår red jag iallafall ut en sväng i skogen på min prinsessa, de gick bra men hon var lite seg och trött min stackars lilla plutt, måste varit jobbigt att hålla igång hela veckan!
På kvällen hälsade jag iallafall på min faster som fyller 45 så lite släktingar var där som jag inte träffat på ett tag så de var trevligt! VI kunde dock inte vara där sålänge för att pappa skulle köra mig till vreta efter.. Men de vart lite sent ändå så kom hit ungefär vid 8 halv 9 men självklart kunde jag inte sova då jag vaknade typ klockan 1 så de blev att jag och stephanie dygnade istället.. Så ja vi var lite som två spöken i skolan ;)
 
Men vi klarade oss bra förutom sista lektionen då vi hade dressyr, jag hade starlight som var spänd som en fiol sträng hela passet fastän jag fick skippa några moment för att lösgöra honom men nää och mitt tålamod var ju inte det bästa tyvärr, haha!
Men ibland möter man på motgångar..
 
Drog iallafall och åt på grillen efter att ha sovit en stund efter ridningen men nu är vi tillbaka och ska snart sova igen, kommer bli sjukt skönt att sova ut lite!
 
 
bild från we<3it
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!