tjenareee, nellson här!

Hallåå ja!
Sovit igenom nästan havla dagen igen (a) Mer lov åt folket!
Iallafall så har jag ridit min ponny skrutt, hejminhästharvilatettdygnochdåkännsdesomattsittapåentickandebomb. hä, de där förklarade väl hur min ponny var idag.. Hon vilade igår då mamma och jag kom överns om att jag skulle plugga och hon fixa åt hästen så hon fick som sagt vila igår, vilket jag ångrar lite.. De började redan på gången, hon stod och kraffsa som en idioooot och hoppade som en lite studsboll så atteee.. Fick hoppa upp på en halv millisekund för sedan skulle hon iväg snabbt som attan!
När vi väl kom iväg så skötte hon sig förutom att hon var väldigt pigg så fick sätta henne i lite arbete för att de inte skulle gå i 120 hela vägen. Tog en kort sväng då jag skulle följa med hanna och kolla när hon red i trk men cirkel skötte sig galant så jag får ta en längre sväng på henne imon.
 
Sedan åkte jag som sagt med hanna till trk för att kolla på hennes dressyr lektion, min lilla vän skötte sig fint även fast hästen såg jävligt jobbig ut ;)
Och efter det åkte vi till garaget för att hålla Dino sällskap när han skulle meka med sin car, och nu sitter jag här och ska snart dra på en film!
godnatt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!