Första dagen på lovet!

Inveg lovet med att sova ut ordentligt, vaknade runt 11 och när jag väl orkade ta mig upp åt jag lite och sedan tog jag de bara lungt och vid tre åkte jag och pappa till veterinären med elsa för att vaccinera henne och så pratade vi lite om alla medeciner hon hade fått dom senaste 2 åren, stackars min lilla prinsess vovve!
 
Mamma hämtade elsa när vi var klara hos veterinären och pappa körde ut mig til stallet. Fixade iordning allt och sen skrittade jag och elin ut på Cirkeline och Ellmer i 20 minuter då båda har gått lite hårdare de senaste dagarna. Skönt att komma ut och bara ta de lungt med hästarna och prata lite om allt möjligt!
 
Nu sitter jag med ansiktsmask och kollar på tv med mamsen. Ska nog sova snart då jag ska upp tidigt imorgon, klockan 6 för att åka och hälsa på jobbet och hjälpa till lite där, ska bli skoj att träffa all personal, hästar och framförallt om dom har fått in några nya hästar :)
Har jag tur kanske man får ta sig en sväng på skogsmulle hästarna ;) lite skillnad från hästarna i mitt stall och skolans hästar! Lite mer sportmodeller på dom men helt klart hur mysigt som helst att komma ut i skogen på "jobbets" hästar!
Nej nu ska jag återgå till mitt! :)
 
puss&kram!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!