skoldagen äntligen över!

Dagen bestod av en massa jobbiga lektioner, men de rullade på bra! Gått igenom massa rester jag måste göra för att klara av kurserna, fyfan de var endel haha!
Nu sitter jag iallfall på rummet och tar de lungt, väntar på att mamma ska ringa så jag vet hur mycket pengar jag har så jag och stephie kan gå och äta pizza på grillen som vanligt.. fatso over here!
 
Jag och stephie ska även ha en städ, plugg och tränings dag då de ser förjävligt ut på vårat rum, vi båda har rester att göra och vi har redan ätit pizza en gång denna vecka och ska göra det idag med + att jag inte gymmat på 1,5 vecka, illa!
 
Mammsen tar ponnyn idag, mocka, göra mat osv och Cirkel ska få sig en promenad då hon har fått stå måndag, tisdag. Mamma har gjort framsteg, hon vågade knappt leda min lille skrutt i stallgången innan men har tagit steget att leda ut henne till hagen och ska idag för första gången gå en promenad med henne, jag vet att de kommer gå bra då Cirkeline är hur snäll som helst i hanteringen och aldrig gör något dumt, självklart när man är leder henne också, pappa har ju gjort de innan och de gick hur fint som helst så mamma kommer också klara av det galant ;)
 
Man kan ju alltid ha sina mål inom träningen.....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!